Nytt på DDS: bildgalleri

Hälp sökes till ett helt nytt projekt!
För att utöka DemetriaDevonneSweden's innehåll tänkte jag att det vore kul med ett bildgalleri där alla bilder på Demi samlas!
Jag har sett flera hemsidor som har det, bla. DemiLovatoDaily.Com. Det är en smidig och bra grej att ha ett galleri, så att läsare snabbt och enkelt kan klicka in sig på bildgalleriet för att se sina favvobilder.
Där kan man även samla photoshoots, event, och intervju-bilder/snapshots.

Men nu kommer problemet i det hela. Jag har inte den blekaste aning om hur man designar sådana här hemsidor, så att man liksom kan ha ett galleri...
Då undrar jag: Är det någon därute som vet hur man gör det? Och vill berätta? Det vore VÄLDIGT snällt, och den personen kommer även få en "shoutout", dvs att jag kommer skriva ett helt inlägg om personens blogg/hemsida eller om personen själv.

Vet du något?
Kommentera
här eller släng iväg ett mejl till: [email protected]

Tack på förhand!




     Namn:
      Kom ihåg mig?
     E-postadress: (publiceras ej)
     
     URL/Bloggadress:
     
     Kommentar: